"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, January 26, 2016

Yang pertama 2016

Assalamualaikum

Terima kasih pada yg masih sudi bertandang......, walaupun tuan tanah tenggelam tak berapa nak timbul2 ni... air dalam sangat...sebab tu la tenggelam sampai ke dasar...nak cari permukaan air tak jumpa2...huhuhu...

Ok..belanja 1 gamba dulu...resepi kemudian lah...sebab cari2 balik resepinya tak jumpa...);


Sampai jumpa lagi...

Lamanya tak update kan...5 bln lebih kurang...): ): ):

5 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat timbul syifa hihihi..
Pastu timbul tunjuk gambar puding yg cantik tu..
Jangan tenggelam lama2 lagi ye :)

Kakzakie Purvit said...

Dah tenggelam di dasar sampai cari resepinya pun entah ke mana ye Syifa.
Tak apalah kakak tengok dulu hidangn yg cantik bukan main tu:)

aizamia3 said...

Betul2.. lama menghilang..
Tapi menarik sebab birthday kita dekat2 kan.. ;)

Fazleyatul Aini said...

comelnya agar2 dia

hainom OKje said...

Tenggelam punyalah lama, timbul timbul terus bawak agar agar munge munge nampak hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...