"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, August 1, 2013

Kerja keras!

Assalamualaikum.
Jom buat keje.....tebas bgi licin segala rumput rumpai yg ada....raya pun dah nak dekat kan...moh ler ngemas umah....
Hari ni...lewat skit la ye bw...nak buat xtvt outdoor kjap...smentara si kecik tidooo...
Ntah sempat ke tdk siap sbom raya ni.....

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

inazamri said...

akak tak mula mengemas lagi.rumah masih bersepah2.tggu wkend ni cadangnya.

fazianbatrisyia said...

rumah ada tanah ni best. tapi tu lah kena sempatkan buat ni semua. Selamat menebas...sihat tu..

Siti Asiah said...

keje keras tu...ade bb tecik kn ikut time dia tdo la kan nk buat kj umah. kalau tak mst wat 1/2 jalan...hehe
Selamat menebas ye Syifa...;)

fairus mohamad noor said...

salam ramadhan # 23
racunkan aje..setel..hehe

Zul Fattah said...

Salam.. sma2 kita kemas rumah.. tahun ni cat bru r.. dah 4 tahun mrasa cat bru ni..

:: Mrs.Eady :: said...

Rajinnnn...

Cho Zila said...

dulu kecik2 kalau nak raya memang kena gotong royong.. masatu letih sesangat tapi petang nanti emak akan masak sedap2 sebagai ganjaran... dah nak rayakan,....

Kakzakie said...

Cepat-cepat siapkan Syifa, sebelum adik bangun:) Boleh siap tu masih ada seminggu lagi..

アヌム said...

wah rajinnyeee heee..smgt raye nihh

Kesuma Angsana said...

amboi betul2 kerja keras ni hehehe

Haryati Faizal said...

rajin ye...kemas keliling umah....

aizamia3 said...

minggu depan baru kemas apa yang patut.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...