"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, August 30, 2013

Masak...masak...dan makan...

Assalamualaikum

Hari ni... X janji dapat bw dgn baiknya....nak main masak- masak jap...

Harapnya Hafiz x bnyk ragam....dia mmg x bnyk ragam pun...tnggal aje..abih tergolek satu rumah...pandai dah main sndiri pun...maknya je kecoh lebey...huhuhu...

Ok...tata...titu...jumpa malam kang..bw..klau x penat..! Klau penat...mmg bsok la bru nmpknya...insyallah....

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 comments:

Kesuma Angsana said...

masak ape ni nasik lemak ke gulai telur or kari teloq hehehe

Bbwana adienia said...

wah..bahan-bahan dah ada..masak apa tu kak?

Tina Othman said...

Masak apa tu syifa byknya telur

Azian Elias said...

tara anak nak besar, macam ni lah kehidupan kita.. sentiasa sibuk..

bila dah besar sikit nnt senang lah kita. INSYALLAH..

aizamia3 said...

selamat menyibukkan diri. ;)

akmaL said...

masak apa ni kak?? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...