"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, July 31, 2013

ww

Image wasap dri adik.....selingan di opis alkisahnya....

Published with Blogger-droid v2.0.10

9 comments:

fazianbatrisyia said...

Lama tak anyam ketupat...setahun hanya sekali...

aizamia3 said...

Mood nak raya semakin menghampiri..

psstt: dak Nuha kalau dah dapat mainan, dia tak kisah dah yang lain.. leka dengan dunia dia..
macam menarik letak hotdog.. pasni nak try letak isi ayam pulak.. ;)

LiNa_Pg said...

Assalam, ni mesti mood nk raya dah ni hehehe..

Kakzakie said...

Nak gantung-gantung sarung ketupat buat hiasanlah ye..

Qhaifa Nur said...

tak reti buat ha..ha..

Bin Muhammad said...

Kat opis pun sempat menganyam ketupat...hehe

Rohah said...

Jom anyam tupat..terbayang sudah keyupat ngan rendang

Haryati Faizal said...

besarnye ketupat....

アヌム said...

terenyee menganyam ketupat huhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...