"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Saturday, June 11, 2011

bercuti....

Assalamualaikum.....^^

sudah lama rasanya x de n3 baru kan dalam blog ni...bknnya sy menyepi diri...biasalah...cuti skolah 2 mnggu kan...

cuti sekolah kali nie...rasanya begitu pack dgn mcm2 xtvt....anak buah kawin...becuti di rumah sedara di Bandar Saujana Putra....then...balik umh....packing lagi...kemas2 umh..pas tu becuti pulak kat Cameron....

sungguh puas....!!! alhamdulillah...segalanya berjalan lancar....dan sekarang da selamat smpi pun dirumah....

hari nie saje menjlnkan keje2 membasuh., melipat kain baju yg menimbun...! almaklumlah..bru balik becuti kan....x mo tulis panjang lebar dah.....nnti ada masa...sy nak upload gambar2 percutian kami sekeluarga yg x seberapanya itu..................^^

antaranya.....t ada msa sy upload lgi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...