"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Monday, June 20, 2011

Jala Menjala....dapat la roti jala....


Assalamualaikum...
n3 lambat post...hehehe...
nie ler menu minum petang hri nie...

menjadi lebih rajin skit...
nie pun disebabkan makcik jual roti jala semalam....
sbbnya...smlm pgi la pasar mlm kat Jelai (kg ku)
tgk m.cik tu buat roti jala...
hati cam nak makan...tp x teringin pulak bila tgk dia buat...

bukannya apa....nmpk cam x besungguh tgk dia buat...
dia main lipat jer....
x de gulung2 de....lipat belipat je dia buat....

gitu le yg jdinya roti jala hri nie....
da slamt pun masuk lam perut....
alhamdulillah....

^__^


2 comments:

Ummiakid @ lily said...

wah...selera nampak tu...time dapur belum operasi mcm2 menu dah dlm kepala nak buat...adoiii...

Asyifa Mustaffa said...

rilek2 dlu...kumpul tenaga...sok2 bila dapur siap...konpem la hri2 msak mcm2 kan...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...