"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, June 21, 2011

Flat yg mcm sardin.....sian2....

Assalamualaikum. salam sejahtera.
kannnn..n3 hri nie....flat yg mcm sardin !!! sy penah gak ddk umh flat masa kat kl dlu...tp x la mcm sardin kan...masih bole benapas la....idup la gak kat situ smpi 2 3 tahun...

meh tgk gambar ni...:-



 kes sesak2 mcm nie kat laluan koridor pangsapuri seperti ini adalah perkara biasa


SEORANG wanita sedang tekun menyiapkan hidangan sementara seorang jirannya meluncur dengan kasut roda di lantai dapur yang mereka kongsi

lantai dapur kongsi ??? ayakkkk !!! sungguh x selesa lorrrr.....
bole pensannnnn !!!

nak tau kat mna....baca sendiri kat SINI

ok...selamat membaca...:)

2 comments:

Mrs.Yie said...

rasanya akak x leh nak duk rumah flat la..tengok dalam gambar ni pun dah nampak rimas.. :)

Asyifa Mustaffa said...

hehe....^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...