"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, October 5, 2012

dinner@SR

Assalamualaikum......salam ceria di pagi jumaat nie...selamat bersarapan juga.....
Terasa susah payahnya pulak nak mengupdate blog nie guna tab....nak on pc malas la sngt....mata dah x bole nak pandang screen lelama....nnti kepala bole sakit....huhuhu....dah wajib kene cek mata gaknya....tu kemudian pikir lah... Menu masak masak tak de...! Masak tu mcam macam lah yg di masak....bab nak snap pic tu yg agak M tu...sebab x de resepi....meh nak tayang gambor je lak ye.....gambor dinner kami anak beranak mlm tdi kat SR... adehhh....x paham pulak cmne nak masuk gmbar guna blogger android nie.....sure publish nnti besepah jadinya....lantak le...janji berhupdate! Susah la...layan gambar je la eh...




6 comments:

Rohah said...

sedap tu...nak yang mini burger tu

Mamasya said...

Slmt berhujung minggu Asyifa.sedapnya nengok aiskrim dg pisang itu...yuumm.
elok Asyifa check mata...susah juga kalau tak boleh nak tengok skrin lama2....

inahar ali said...

salam asyifa..lama akak x mai sini..pekabo? moga sihat selalu ye!

zila norazila said...

salam syg syifa..
uiitss asal malas amik pic nie..jgn cuti lama2 nnt akk rindu..makanan sedap2 tue kan..mcm nk join jew :)

Marsita yahya said...

salam,
TQ singgah blog kita....bila nak join lak hi hi

eray said...

huhu lame dh x mkn kat sr, teringat meatball speghetti..yummy, nway blog cun

http://welovesusuibu.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...