"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, November 27, 2013

Do it yourself ~ WW

Projek mengemas majalah kakak......lega tgk dah kemas....

Published with Blogger-droid v2.0.10

19 comments:

fazianbatrisyia said...

rajin...lom sempat lagi nak kemas segala sudut yg ada dlm rumah tu...pening ar...

Chot said...

naise! lega mata.hehe

Mel said...

Kalau camni memang boleh jimat duit. Ini kalau beli pun mau lebih 4hinggit..Secara tak langsung ajar anak-anak jadi kreatif. Tapi maknya kena perah idea macam2..uhuu

adrianna syaz said...

Tak pyh bli2 dah jimat..jimat dan guna yg recyle tuk hasilkn tmpt buku ni eh.. :D kreatif

aizamia3 said...

betul.. selagi boleh jimat kita cuba jimat.. ;)
bila kreatif yang lama pun nampak cantik.

hainom OKje said...

Hehe..... kreatif le tu kononnya AM yeh....

Azhafizah Md Nor said...

kreatif.cantik je :)

ZalinZalina said...

Rajinnya ibu kakak kemas :)

Kakzakie said...

Kalau beli folder di stationery memang mahal Syifa. Puas hati kalau rajin buat sendiri macamni..

makchaq said...

Cantik.... kreatif rupanya tuan rumah ni...

Makchaq keras tangan.. tu yang tak reti kraf tangan...

Rai Ourkizuna said...

kreatifnya syifa.. kalau beli pun mahal kan.. dapat jimat sikit2 macam ni bagus..

Sarah Talib said...

kreatif jgk...boleh susun buku..kalau nk beli mahal jgk.

Qhaifa Nur said...

ada idea ni...bole cuba nanti...tersusun akhirnya

Kesuma Angsana said...

tulah pening kepala kalau bersepah2 ni kan.. done nuffnang yer !

lieyalatif said...

wahh cantik...yg penting menjimatkan kan...dari buang kotak tu baik transformasi kan jadi fail buku ni kan....siyes lieya pun tak tepikir nak gunakan kotak tu jadikan sesuatu yg berguna mcm tuh...

eira eixora said...

saya suka juga buat mcm ni. biasa kotak tisu jadi mangsa

Bin Muhammad said...

Terbaik! Inilah kitar semula...suka3

Shark Kay said...

org kreatif jer boleh buat cmnie..
hehe..
terbaek ler kak.
kemas jer nmpk.

Fiza Rahman said...

Kretif lah. Tak terfikir plak. Slalu buang jer kotak tu...huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...