"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, January 20, 2012

Watermark - syok ... !!

nie dari tadi dok layan buat watermark....skali dah dpt "tiun"nya...mcm dok ketagih sudah nak buat watermark...syiok....:)....almaklumlah.... bru dpt photoshop....klau x digunakan...nak buat apa dok tersimpan dlm laptop nie kan..... saje nak tunjuk bakat yg x brapa nak ada....:)

meh layan tgk watermark yg siap dibuat hari nie saje...sbb terlalu teruja.... moh layan ....


cun x kat atas nie ?? gambar ambik kat google je...x brapa nak pandai lagi nie wat gambar cam doodle tu... kira ok la kan....

yg nie..tuk my bizz nya watermark...ntahlah...cam x brapa nak best jer tgknya....kene touch-up balik lah kasi cun.... x brapa bekenan lak tang tulisannya tu....

last sekali gambar 3 beradik bawah nie....kasi tukar tulisan... yg asalnya gamba bwah skali tu...


yg nie watermark 1st sekali ku buat- kat bawah nie....yg nie 2 mnggu lepas punya keje..

kira ok la kan.... ok x ok pun... boleh lah...jnji ada... 
^__^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...