"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, December 26, 2012

ILUS ~ by Melur Jelita

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera.

novel baru lagi...........hehehe....:D


tajuk buku I Love You Stupid !


ketebalan ~ x tau....x bukak lagi....

since beli last week....till now...plastic x bukak2 lagi....muahahhahaa.....

beli sebab terpengaruh ngan rakan2 bloger lain kata best...kikiki...

beli jugak sebab buku nie tebal ~ skrng tgh buat hobi baru ~ suka kumpul novel tebal2...:D

bila nak baca ~ ntahlah......tggu ada masa terluang !

now tgh bzy nak setelkan jahit lencana skolah kakak nie...i jahit manual ok...x dak mesin2 nie....sakit pinggang ko...!

nie curi masa skit hupdate blog + bw jap mana yg sempat.....

nnti jumpa lagi ok...~ insyallah....

daaaaaaaaaa



11 comments:

Amie said...

Kalau Amie baca novel yang best tebal manapun memang mata lekat kat situ je... kalau boleh gtak mahu jumpa muka surat akhir he he he ehh

Asyifa Mustaffa said...

K.Amie ~ hehe....sama la kita...risau plak smpi penamat kan...tp kadang x sabar pun ada gak....:)

tun_telani said...

wahh... tebalnya... tun jarang baca novel melayu. hihi.. tp kalau dh pegang novel sidney sheldon tu, mmg selagi xhabis, selagi tu la duk ngadap ^

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

akak dah khatam, memang best cete ni tak dinafikan yg tak bestnya tgn akak asyik krem jer.. huhuhu

Aziela said...

Sangat...sangat...sangatttt best

Nad @ MamaZN said...

Okeh, saya pun dh terpengaruh gak ni.
Nnt nk cari a

Nur-nba said...

Tebalnya... Boleh geng dengan Kak Zakie dan anak2nya, mereka peminat novel.

zila norazila said...

tebalnya..klu akk baca novel mmg x leh wt keja lain..sbb mesti nk abiskan aritu jgk..x sabo he hhehe:)

Kakzakie said...

Kakak pun ada dua-tga novel yg belum baca lagi - belinya dah lama.

aizamia3 said...

sama arr kite.. ;)
dah beli siap berbalut tapiiii.. yang tak sedapnya belum baca lagi.. hehehe..

Asyifa Mustaffa said...

Tun ~ x kira melayu ke omputih nie...klau dah pegang buku...nnti mmg ssh nak letak...tu kena ambik masa skit tu...hehe...


K.Sari ~ ayooo..khatam sudah...sy bukak plastik pun blom lgi nie...huhuhu...


K.Aziela ~ tu yg rasa cam x sabar tu...hehe..


Nad ~ sila2 cari....tambah koleksi...:)


K.Nur ~ da minat...nak buat cmne...hehe...


K.Zila ~ sama la kak...kadang nak bangun buat sesuatu pun cam malas..perut lapar pun tahan lgi tu...nak abiskan pnya psal...ki3...


K.Zakie ~ fuyoooo...bnyk tuuuu.....!


aizamia ~ siap balut ? rajin btul..sy tutup tepi2 dia je....hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...