"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, December 26, 2013

Seram sejuk...

Saat ini...tgh sedap membaringkan diri...badan tak berapa nak sedap...tadi dah sapu sampah semua...adoii...x larat plak dah...last2 baring balik....

bebudak ni...tido lagi...saje bagi tido melajak...sebab kang diaorng bangun....sy x larat nak melayan....so hari ni...semua keje kena slow n steady...huk3....

Dari semalam dah telan panadol...hari ni masih rasa seram sejuk gini....tekak pun sakit...! penangan balik bercuti...telebih penat pun ia...cuaca yang panas pun ia juga...

Semalam aje menyetalkan hal dobi...setel semua siap lipat masuk lemari....aman dah mata ni....x larat pun...gagah kan juga la badan...

Nak rehat2 sangat pun tak dapat...si kecik Hafiz ni..nak kena jaga juga...hai la...moga diberi kekuatan Ya Allah...

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

NinaAz said...

rest baik2 kak. minum air banyak2. kalau dah telan panadol, air kena byk minum taw!

Kakzakie said...

Kena uji dah ye Syifa... demam akhir tahun ni. Moga cepat sembuh..

Rai Ourkizuna said...

semoga cepat sembuh syifa.. banyakkan minum air.. kalau ada madu.. boleh telan madu..bagus utk perit tekak..

fazianbatrisyia said...

get well soon syifa...rehatkan bdn...

aizamia3 said...

Minum air masak banyak2..
Moga cepat sembuh hendakNYA..

Sarah Talib said...

semoga cepat sembuh...makan ubat tau..

ZalinZalina said...

Kuatkan semangat ye Syifa...cepat la sembuh hendaknya..

ummuaidan said...

take a good restyer..semogacepat sembuh..

Bin Muhammad said...

Semoga cepat sihat ye... Kalau ubat tak berkesan, segera ke klinik. Jgn lambat...

Fazleyatul Aini said...

get well soon yang =)

hainom OKje said...

Laaaa...demam ke siannya...
Dah demam demam rajin pulak tu....hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...