"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Monday, November 14, 2011

Donut

Assalamualaikum......lama suda x ada n3...bukan  ape.....bila M besar dah dtng....nak buat apa pun suda x de mood...nie nak citer pasal donut nie....., semalam punya masak...hari nie baru nak letak...donutnya pun dah abis...


nie lah rupanya donutnya....ada yg nak letak choc putih, ada yg mntak nak choc saje.....ibu pun ikut kanlah kehendak anak-anak...janji abis...! 

itulah rupanya, sbb x pakai acuan donat, serius...sy pakai gelas dgn ttp botol nak bagi bulat, janji ada rupa donut...:) next donut teringin pulak nak buat bentuk bulat bulat je...letak gula...tp Athirah dah siap sound...dia x mo letak gula.......x bes katanya...leceh nak pegang........mcm  macam la anak-anak nie.....

sebenarnya resepi dri donut pelangi, sama je..cumanya kali nie sy x pelangikan la.....sbb nak letak choclate kan...so x yah letak kaler²....resepi donut boleh rujuk SINI. pada yg nak mencuba tu...silakan lah....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...