"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, February 20, 2013

Cuci Mata ...!

Assalamualaikum & Selamat sejahtera.

asik nak masuk gamba food je...nnti orng bosan lak kan....bajet kengkonon blogger masakan...kikiki...

masak2 saje suka2 je nak tepek dlm blog nie.....:D

mende lain pun bole layan gak tau..... cth ...! mcm pic kat bwah nie.... 

bukan citer masak...! tp citer nak sejukkan mata.... kepala ada rasa ting tong plak pgi nie..... 

biarla gambar-gambar ini sahaja yg berbicara pula..........:)










jgn stress pepagi.... ~ x baik utk kehidupan sepanjang hari.....bole gitu ??


10 comments:

MamaFaMi said...

Salaam Syifa...

Cantik-cantik kan Cactus tu. Tapi mama ni macam tak leh nak beli semua tu. Takut mati je... hahaha...

faraherda.razalan said...

Pegi Ch eh? Heee...sy pnh beli cactus. Tp tak pandai bela. Abis mati tumbuh kulat. Huuuu~

:: Mrs.Eady :: said...

cantik!~

Rohah said...

mmg indah bila melihat setiap kecantikan anugerah Ilahi...tenang..

Asyifa Mustaffa said...

Mamafami ~ x penah bli gak...payah nak bwak blik...:)


faraherda ~ lama dah pgi...cuti skolh hri tu...


Mrs Eady ~ kan...:)


K.Rohah ~ btul kak...:)

Kakzakie said...

Cactus kalau rajin dan gigih boleh besar dan berbunga Syifa. Ada cina tu beli cactus sampai beratus ringgit. Dah besar macam peha kakak. Tapi cantiiikkkk sangat:)

Asyifa Mustaffa said...

K.Zakie ~ btul kak...sy penah tgk depan umh orng...kaktusnya mmg besar siap ada bunga...tp itu la...nak jaganya mcm kena pandai la kan...

Kesuma Angsana said...

cantik2 kaktus2 tu

Mamasya said...

Aslmkum Syifa
masa pergi dulu2 pernah beli kaktus yg kecil tu...sbb geram tengok...nampak cutee sgt.
re; polis iringi sbb kws tu tak ramai org.....takut berlaku perkara yg tak diingini.jadi utk keselamatan pelancong mrk iringi tp kena bglah sikit duit kopi utk mrk. tetamu Arab suka dg nasi minyak yg dihidangkan....siap tanya mcm mana buat kaler2 itu.

Haryati Faizal said...

ms skola dulu rajin gak beli bunga kektus yg kecik2 ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...