"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, February 13, 2013

wordless wednesday


11 comments:

Kakzakie said...

Kakak tak rajinlah Syifa tapi terpaksa masak juga - sebab itu bila cuti je makan luar:)

Rohah said...

betul tu Syifa...cuma jika ada kepandaian tu merupakan X-tra/ bonus yang patut dihargai..akak pun tak pandai, tapi teringin jadi pandai masak...huhu..

inazamri said...

Rajin gak la tp bila dtg angin malas mmg jd pemalas sungguh hehe

ina ku said...

hi syifa, salam kenal. :) terima kasih follow yer.

betul sangat kan kata ustaz azhar tu. nak2 klu dh jadi surirumah sepenuh masa. lagiiii la kena rajin masak. tp ada jgk masa kena cuti, hehehe...

ina ku said...

hi syifa, salam kenal. :) terima kasih follow yer.

betul sangat kan kata ustaz azhar tu. nak2 klu dh jadi surirumah sepenuh masa. lagiiii la kena rajin masak. tp ada jgk masa kena cuti, hehehe...

ina ku said...
This comment has been removed by the author.
Amie said...

Saya tak berapa pandai masak tapi suka masak entah apa2 ntah he he hehh...

Patrycja Photography said...

Hello Dear :) .
Great blog. Interesting post.
Have a nice weekend.
Welcome to my blog.
http://photographyismyexistence.blogspot.com/

Like me on Facebook. I will be extremely grateful.
https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

Asyifa Mustaffa said...

K.Zakie ~ me tooo....kikiki...tp tahan mkn kat luar nie brapa hri je...pastu tekak x bole nak terima....:)


Rohah ~ betul kak....sy pun...ni pun cam gatal kaki je nak g clas baking2 nie...tp hajat masih x kesampaian ni..


K.Ina ~ kan...tp masak gak la kan...dri segala barang x de kat dpur...cmno tu...?


K.Ina Ku ~ btul kak...:)


K.Amie ~ kak amie terer masak per....! hihihi...







Kesuma Angsana said...

betul tu !

Asyifa Mustaffa said...

KA ~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...