"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Pages - Menu

Thursday, April 21, 2011

pakai tudung lepas mimpi ngeri....Alhamdulillah.....


tajuk pun da bunyi alhamdulillah kan....syukur...be+ lagi kalangan muslimat yg sedar...betapa pentingnya aurat tu kan.....sy x lah sempurna sangat...masih jauh lagi tuk menasihati orng lain tuk berubah...tp sy sbagai islam...rasanya x salah kan utk sy share sedikit info yg sy dapat....mana tau...bole menambah pahala yg x seberapa dlm blog nie....x lah nanti orng kata blog nie duk suka merapu kan....yg baik jadi teladan...yg jahat jdi sempadan...x gitu ??

bebalik pada tajuk nie.....antara kata2 dri wanita nie...

Tiba-tiba saya merasa sesak nafas dan sakit seperti nyawa mahu dicabut keluar. Saya terjaga daripada tidur tetapi masih terasa sakit dan sesak nafas. Saya panik. Ya Tuhan! Mungkinkah saya akan menghembuskan nafas yang terakhir pada malam ini juga?

wanita nie seorng yg bekerjaya...." Profesion saya sekarang ialah pengurus syarikat dan saya lulusan luar negara. Saya mula memakai tudung pada tahun 1994 iaitu ketika berusia 24 tahun. Terus terang saya katakan, memang sebelum itu saya tidak pernah terfikir hendak memakai tudung."

 antara lain ayat2 nya...seperti dibawah nie ....:-

Sehinggalah tiba-tiba pada suatu malam Jumaat saya mengalami mimpi yang menakutkan. Dalam mimpi itu saya nampak semua adik beradik, saudara mara dan kawan-kawan saya, tetapi tidak ada seorang pun yang nampak saya.Mereka bercakap sesama sendiri tetapi langsung tidak menghiraukan saya, seolah-olah saya tidak wujud lagi. Kemudian barulah saya diberitahu saya berada di alam lain dan akan menemui ajal saya pada hari itu. Saya dibawa ke situ hanya untuk diberitahu yang saya hanya menunggu masa akan mati tetapi tidak diketahui waktunya dan caranya. Jadi, saya berada dalam keadaan cemas sepanjang hari kerana tidak tahu apabila saatnya dan bagaimanakah cara saya akan mati.

nak baca lebih lanjut....??
bacalah...x rugi pun....dri baca benda yg bukan2 tu...ambik la masa seminit dua......
tpi x nak baca pun x pe...sy x paksa...ok...tepulang pada diri masing2 kan.....

sape2 nak baca tu...boleh baca SINI

ok....

1 comment:

Anonymous said...

alhamdulillah...hidayah bukan ditunggu tapi sebagai insan kita perlu mencari hidayah itu...!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...