"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, April 15, 2011

perasaan anda ?

Assalamualaukum........selamat pagi......semoga hari nie lgi baik dri hari2 semalam....
ye...penting tu..nak menyatakan yg mood sy hri nie...baik skit jer....mood x best sbnrnya.....(dlm dunia maya)...

kenapa ngan dunia maya ??

ntahlah...kadang2...rasa mcm up2...kadang2 rasa mcm down2 pulak....x dpt dijelaskan !!! jgn tanya kenapa....

nak citer nie....yg btulnya....apa korang rasa eh...bila kita bertanya orng x bgi respond ??

aku nie tunggul ke?? tunggul kayu tu pun bermakna weiii....!!! bole cangkul...bole buat kayu api....!! taulah zaman skrng x pakai kayu api...tpi bole wat msak2 time keduri lorrrr !!

sekurang2nya kalau x tau kata jer la x tau...!! x yah den tetunggu tggu nie hah !! bila orng tanya wat dono jer...rasa nak bako ajer !!!


7 comments:

aizamia3 said...

mungkin kali pertama dia tak perasan atau tak dengar.. tapi kalau masih tak bagi respond gak tegurlah dia dgn cara berhemah biar dia terasa sendiri.. jgn bako nanti kita takleh hapdet blog sebab dah kena tangkap..

Asyifa said...

x kira...da x mo dengor...nak bako gak !!!

aizamia3 said...

hahaha.. kalau nak bako aku pun nak jugak... kita bako..

psstt: dok kat tampin ek? kat area mane? my kg dpn skit dari A'Famosa tu..

Asyifa said...

ha'ah...kat tmn clonlee...
ngan a famosA..x jauh...dlm 5 min dasmpi....

psssttt ...nak bg tau...walopun dkt...x pnh pijak a famosa tu...hehe....

SiS NaD said...

SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... DaTaNG TeRJaH DaRi BLoG aBG BeN... NaK KoTaKaN JaNJi TuK ZiaRaH RaKaN2 BLoGGeRS!~ (^_____^)V

JoM MeRiaHKaN DooNia BLoG MaLaYSia!~ (^_____^)V

P/S : STuJu NGan aiZaMia... :)

aizamia3 said...

psstt: samalah.. walaupun kg dekat situ tapi tak penah.. ke.. nak sama2 p sane nanti... ? manalah tau kan..

Asyifa said...

insyallah2...mna tau kan....1 hri nnti.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...