"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, July 25, 2012

Ramadhan 1433 ~ WW 10

Bersyukur di atas segala nikmat dan Rahmatnya....
sempena bulan Ramadhan yg penuh keberkatan ini, mari kita muhasabah diri.......









Syukur itu nikmat yg terindah !


3 comments:

ijayuji said...

Salam pagi syifa, betul tu bersyukur dgn apa yg ada ucapkan lah alhamdulillah dgn segala nikmat n pemberiannya walau sikit tp dah memadai kalau nk dibandingkan dgn org2 yg tak makan langsung, sedih kan kalau tgk nasib2 org2 yg kelaparan :( akak sensitif betul isu2 mcm ni :(

Asyifa Mustaffa said...

Betul kak.....klau kita rasa mcm x cukup tu...tp sebenarnya ada lagi mereka² yg lebih tdk bernasib baik sbrnarnya.....

JUICY CAFE said...

As-salam sis..
Subhanallah..i x sanggup nak tgk gambar tu sis, sebak rasanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...