"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Monday, August 15, 2011

Weekend di Putrajaya

Assalamualaikum...selamat pagi....diam x diam...dah 15 Ramadhan kita berpuasa...dah masuk 1/2 bulan...dan makin lama makin kejap pulak rasanya....dan x lama lagi..dlm 2 mnggu kita akan menyambut Aidilfitri...Insyallah.....persiapan?? x de yg readynya lagi....

Ingtkan weken tdi nak buat beskut....last2 en.asben ajak pegi putrajaya (umh anak buahnya)...ada sesi berbuka puasa gitu...dah tdo sana smlm....x ada lah jdi beskutnya........dan dah terlanjur ke Putrajaya tu....pegi lah ke Karnival Jualan Raya, kat area bangunan KPDNK tu...saje nak tgk...lagi pun...smlm last day.....

 

Orangnya...mmg x yah cerita lah...sbb rakyat M'sia..mmg suka karnival2 jualan mcm nie....penuh yg amat...! yg bestnya, tempat nie ber aircond...jadinya...sesak2 orng pun...masih rasa lagi la dia punya sejuk.....ok la kan...x lah berpanas berhujan nak menyoping.

Macam2 barang pulak yg dijual.......sampaikan tilam pun ada tau......!




orang ramai yg kejap masuk dan keluar...makin lama makin ramai la pulak....nak kata murah tu....murah la kut drpd biasa...sbb dtng terus dari kilang....dah banyak2 mcm nie...hasil yg dibeli....hanya susu dutch lady je dgn beskut Noraini's Cookies....itu je.......jadilah...dari x ada apa2 yg nak dibawa balik ......


2 comments:

aizamia3 said...

nak beli banyak2 takde ruang dalam kereta.. :)

Asyifa Mustaffa said...

kena bwak lori la camtu ye...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...