"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, August 25, 2011

SALAM AIDILFITRI 1432 H

Assalamualaikum...dah lama tak mengupdate blog nie...bzy la skit minggu nie...bila Hazim demam....smpi 2 kali pgi klinik selang 3 hari...panas yg naik mendadak....terbantut lah projek membuat kukis ibu dua ke tiga hari.....apa² pun..Hazim dah semakin sihat...yg tinggalnya batuk dan selesema la sikit.....Dan semalam...dptlah ibu buat biskut sarang semut....dgn jayanya....hehe....

Ok. hari nie dah masuk 25 Ramadhan kita berpuasa....kejap je rasanya kan....Ramadhan dah semakin smpi dipenghujungnya....dan diam x diam dlm beberapa hari lagi kita akan menyambut Aidilfitri....hari kemenangan utk seluruh umat islam yg berjaya menyempurnakan ramadhannya.....Insyallah.....

Dikesempatan ini....sy ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada sahabat² yg sudi memfollow blog sy yg x seberapanya ini, x lupa reader² (eh²..ada ke? malu pulak...hehe....) yg singgah baca n3 dlm blog nie ...mintak dimaafkan segala komen² yg pernah dibuat...andai ada kesilapan sepuluh jari dihulur mohon kemaafan.....semoga Aidilfitri kali ini lebih bererti utk kita semua....Insyallah...


Mood hari nie...nak p cari baju raya anak²......harap² semuanya dipermudahkan.....Insyallah... Amin...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...