"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, July 21, 2011

DON'T BELIEVE !!! BELIEVE IT....!!!

Subhanallah....Maha Suci Allah....Tuhan sekelian alam yang menjadi kan makhluk dibumi ini...mengikut kehendaknya.....siapalah kita sebagai hambanya....utk menjadi hakim atas segala kejadiannya.....sesungguhnya semuanya adalah atas kehendakNya.........Maha Suci Allah.......

klik pada pic, utk image lebih besar

klik pada pic, utk image lebih besar

klik pada pic, utk image lebih besar

INFO : An eight-Deepak Kumar from India became a normal child after his parasitic twin was removed by surgery. In India, the boy became very famous, and later his fame spread throughout the world. Doctors gave the boy a new normal life.
:
p/s : besyukur lah kita sebagai hambaNya yg dilahirkan sempurna ini....x payahlah nak bentuk sana bentuk sini dah tubuh badan yg sudah dikurniakan......Allah s.w.t itu lebih tahu...apa yg ingin Dia jadikan......!!


13 comments:

oshin-jamel said...

aduhh kak..tersa di prt ku...huhuh!!

Asyifa Mustaffa said...

kesian kan.....

:: Mrs.Eady :: said...

masyallah..terkedu!

Asyifa Mustaffa said...

kuasa Allah s.w.t...x de sape mampu melawannya.....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam...

pertama kali rasanya LM dtg sini.terima kasih krn menziarahi dan sudi komen.hurmm kesiannyer tgk anak kecil ni.pasti terbeban dgn anggota lebihan tu kan?spt ada sorang lg manusia tertanam di badannya..sian

nuwairani ismail said...

ya Allah....kadang2 kita lupa nk bersyukur...rasa mcm diri ni malang betol...tp ada lagi org yg lebih malang.... kesiannya budak tu...

btw, terima kasih ye sudi follow nani...nani dh follow sini...suke dapat kongsi2 ilmu...

Asyifa Mustaffa said...

Lydia Miza(Aidyl Azim): sama2...sudi jenguk balik....dah takdir anak kecil nie begini.....

nuwairani ismail : sama2....bersyukur itu antara rahmat Allah s.w.t tuk hamba2Nya.....kannn

Mommy Fara said...

Ade di kalangan kite, gemuk sket dah melatah. Termasuk sy. Tp masih ada yg menerima dugaan lebih hebat.

Saya sepatutnya bersyukur....

Asyifa Mustaffa said...

Mommy Fara : biasala..kita kan manusia..mna penah berasa puas dan sempurna kan....

Naz said...

Masyallah..Subhanallah.. Maha suci Allah!! Mmg tak terjangkau oleh akal fikiran kita tentang ciptaan Allah seperti ini.. Siapalah kita nak menilainya..

Asyifa Mustaffa said...

ciptaan yg Maha Berkuasa kak.Naz....subhanallah....

tney@sunflower said...

sesungguhnye yg baik itu datangnye daripada yg SATU..

Asyifa Mustaffa said...

ye..stuju sesangat tney...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...