"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, July 19, 2011

tiba2....!!

Alamak....!!! camne nie....tiba2 boleh teringat kat "dia" nie...masalah negara nie....maaflah en.asben...tiba2 sy teringat kat "dia"....bkn ape....bila time hari merangkak ke petang nie......mcm2 lah dok tepikir...smpi teringat kat peberet nie.....gebu2 gitu rasanya........mcm mna nak cari si "dia" nie.....dah la kuarnya ikut musim.....!!! ada ke skrng ni ??

apa kah "dia" itu ?? nie lah dia...........kang marah lak en.asben...sbb dok teringat kat orng lain kannnn....

>

>

>

>

>

>

>

>

>
 
>
>

tq google
haaaaaaaaaaa...nie lah dia....BUAH SUKUN.... tiba2 teringt sukun goreng lak nie.....goreng pun sodappppppppppppppp !!!!

 
nota ketot : sbb sy mula berasa lapar......hri nie x jdi buat macarons....masih x de keberanian....huhuhu.....



2 comments:

Ummiakid @ lily said...

adoiii...ni yang nak marah ni...akak pun sukeeeee gilosssss dengan sukun ni....kat sini lagik le susah nak dapat...
dah bayangkan...goreng dengan + ketumbar jintan pastu makan dengan sambal kicap....adusssss...kecur sehh....!!!!

Asyifa Mustaffa said...

waaaa....makin x tahan...!!! sambal kicap lak tu....pensannnnn !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...