"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, July 20, 2011

Lunch Today

Sudah siap masak...! kita berblog balik...tension skit...mesin basuh wat problem plak pagi tadi....tp...dapur ttp on.....kalau x....nak mkan apa tghhari nie......apa2 pun....lauk2 nie jerlah yg mampu dimasakkan....ada yg pedas skit....yang x pedas...op kos utk putera kecik tu....dia kuat makan sikit....:)


yang nie..lauk pedas...sehari kalau x de pedas...mmg x sah hidup.....!...terung goreng berlada...yg dimasak secara campak2.....ssh la..kalau semuanya masak nak bersukat.....! sy la..x tau la orng lain kan......



Ayam masak kicap...utk putera n puteri....hope there like it....hehehe.....ibu ngan ayah pun...makan sekali...x de la utk anak2 je....x kan nak makan lauk terung tu je kan....!

ok...selamat menjamu selera....:)


6 comments:

cik dila.. said...

erkk...terliur la..
nk sikit!hehe

aizamia3 said...

betul.. kalau dah biasa makan pedas kalau sekali tak dapat rasa macam tak lengkap..

psstt: i like terung.. ;)

Asyifa Mustaffa said...

cik dila : bole saje....meh dtng cni meh....:)

aizamia : kannn...pedas itu pelengkap mkanan....hehe....

Mommy Fara said...

Dah 2 org masak terung grg lada. Saya pun nak masak terung goreng lada gak lah! Hehehehe!

Asyifa Mustaffa said...

Mommy Fara : silakan2....:)

Ann Ishak said...

sedapnya terung berlada tu...boleh saya dok tenung lama2, nasib je tak menitik ayak liur hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...