"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, September 6, 2013

GA BY ZALINZALINA

Assalamualaikum,

Pagi Jumaat yg ceria..indah nie kan...meh kita join GA by K.Ina @ Acik...hari2 ngendap blog K.Ina tau...sebab nak tgk kuih muih dia...tempahan bukan sikit2 plak tu...jelezzzzz tau ! ~ jelezzz ni tau kak....jelez...! hehe...

Ok...K.Ina buat GA, harus la sy join...menang ke kalah ke.. x kisah..., adat la kan...menang kalah nie...

DAh2 x yah nak bebel sangat2....sape nak join... meh klik kat banner nie.... 


Syarat2 n hadiahnya...boleh refer blog Acik,...eh2.....jap2 panggil Acik...jap2 pnggil K.Ina....hahaha...sonang citer...i pnggil K.Ina je la....( ok x K.Ina ~ Acik tu cam tua je....tp K.Ina cun lagi apa...~ ayat bodek nak menang lebih ! hahaha )

Alamak ! tetiba syarat ke 3 tu...K.Ina nak 3 tajuk ye....ok2...no prob...ini entri K.Ina yg bole bikin sy lap2 air liur ....hehe..

Hahaha...semua pasal kuih koci tau K.Ina....x tahan tgknya...!!! sape nak tgk...bole pegi kat link tu...dan link ke tiga tu...bole blaja cara nak buat kuih koci....:D

Ok K.Ina...siap !!! :D


8 comments:

mama sara nur said...

Assalam Syifa
berrr GA pulak ye
Koci lama x mkn ni, sedap tu

mama sara nur said...

Assalam Syifa
berrr GA pulak ye
Koci lama x mkn ni, sedap tu

Kakzakie said...

Ohhh... dah berGA pulak dah ye Syifa.
ZZ tu memang pakar kuih.

Kesuma Angsana said...

selamat ber GA & gd luck yer

Kesuma Angsana said...

done sedekah nuffnang jumaat ni dah !

Tina Othman said...

Good luck syifa

akmaL said...

selamat ber GA ye :P

hainom OKje said...

Gud luck AM!... batu sat balik blog Zz tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...