"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Saturday, September 7, 2013

Selamat berhujung minggu

Assalamualaikum,

Selamat berhujung minggu...., tayang2...bekfes dipagi hari ini....menu nasi impit kuah kacang...., walaupun syawal dah pun melabuhkan tirainya....tp menu cmni....bila2 pun bole buat...kan...

Budak2 ni pun suka mkn nasi impit ni.....layan aje la.....

Published with Blogger-droid v2.0.10

9 comments:

Fazleyatul Aini said...

sedap tu. saya sarap kek coklat buat malam tadi hihi

Kakzakie said...

Yelah... Syifa takkan dah habis raya tak boleh nak makan nasi impit.

Ann Ishak said...

sedap betul sarapan pagi akak sekeluarga :)

Mamasya said...

Slmt berhujung minggu Syifa

betul tu menu nasi impit kuah kacang bila2 masak boleh buat...kat rumah pun selalu juga buat sbb anak2 suka.

Bbwana adienia said...

em..sedapnyaaaa..

akmaL said...

feveret nih..sedapnyee :P

aizamia3 said...

masa raya sikitpun tak heran dengan kuah kacang ni.. bila dah lepas raya mula sibuk nak mencarik.. ;)
kena buat nampak gayanya ni..

Lydia Miza said...

Sedap tu.. Sy masa kat ganu hmpr tiap hari bekpes gini

hainom OKje said...

Buat okje teringinlah AM ni...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...