"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, September 11, 2013

Ww ~ kalau ada rezeki...

X terlalu mengharap...sebab big contest kan....tp sekadar mencuba saje...

Published with Blogger-droid v2.0.10

21 comments:

Kakcik said...

Mudah2an ada rezeki. Manalah tahu, kan? :)

KakNi said...

Semoga berjaya!!! p(^^)q

Kakzakie said...

Kalau dpt memang rezekilah Syifa:)

Fazleyatul Aini said...

insyaAllah ada rezeki tu =)

Acik Erna said...

in syaa allah mudah2an ada rezeki untuk menang

Cik Puan Rara said...

good luck~ Amin.

Kesuma Angsana said...

In Shaa ALlah... gd luck yer

nita said...

In Sha Allah.. selamat mencuba ^_^

:: Mrs.Eady :: said...

Insyaallah

mala said...

gud luck!

Haryati Faizal said...

semoga berjaya, banyak isi borang tu... manatau bley sangkut kan...

aizamia3 said...

moga berjaya.. mana tau salah satu borang tu tersangkut pulak.. ;)

Qhaifa Nur said...

ramailah yang kumpul produk nestle sekarang...
gud luck ok..

ogyep yummy mellow said...

InshaAllah.. ogyep doakan juga ya.. Aminnn.

Akmal Halim said...

gudluck ye kak :)

Lynn Munir said...

In sya allah...jika dah tertulis memang rezekinya.

lieyalatif said...

in sha Allah...mane tau rezeki Allah taala nak bagi kan...

gud luck n all the best yeak...

Cho Zila said...

tak mencuba memang tak menanglekan.. tapi kalau dah cuba berserah hanya pada Nya.. insyaallah adalahtu..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

good luck dear

アヌム said...

waaa gudlakkk

hainom OKje said...

bagusnya AM rajin masuk contest yeh...
Yelah mana tau menangkan...kalau tak mencuba mcm OKje ni sure tak akan menang!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...