"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Sunday, September 8, 2013

Update sepantas mungkin ~ Kerutuk Ayam

Menu tayangan hari ini, ...update cepat2...kat luar dah gelap gilerrr...! nak off semua plug ni...

Menu hari ini...


Kerutuk ayam...

saje nak try rasa camne kerutuk tu kan...


beli adabi punya jer,....belakang tu dah siap resepi pun...

sonang kojo...!!!



8 comments:

adda syuhada said...

terliur....

ZalinZalina said...

Tak pernah seumur hidup kak ina masak menu kerutuk ayam ni..he he.. boleh la cuba nanti :)

hainom OKje said...

Ohhhh...okje pun pernah try AM ....not badkan rasa dia...asyik masak kari je ...sesekali bertukar selera!

Kakzakie said...

Sekarang apa pun senang Syifa dah ada rempah dan resepi tinggal nak dgn tak nak aje...

Fazleyatul Aini said...

sedap tak guna pes tu?

mama ila said...

ila pun xpernah buat sendiri kerutuk nie..makan yg mak buat jer...skang nie senang kann..semua dah readymade..hehehe..

Haryati Faizal said...

erm... ada rempah dia ye...bley try ni

Kesuma Angsana said...

mmg suka wat kerutub ni, tp kerutub itiklah hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...