"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, February 17, 2012

Buku Siti Rosmizah lagi....

Bersiaran dari kg....rumah mak ler.....dah hujung² minggu nie....duk umh x buat apa...blik kg la...u all macm mna?? hujung minggu mungkin dah ada planing memasing nak buat apa dgn family kan...semoga semuannya berjalan lancar lah ye....

now, nak cerita skit pasal 2 buah novel karya Siti Rosmizah...sape x kenal novelis nie..? kalau x kenal boleh cari jer kat google...ada la tu nanti....beliau nie novelnya mmg x sah kalau x keluarkan air mata...sedikit sebanyk mesti ada part yg meleleh air mata....

Seblm nie sy dah ada 2 buku karya novelis nie, buku Lafazkan kalimah cintamu dgn 7 hari mencintaiku... dua2 memeng leleh air mata...now nak lengkapkan koleksi nie..mintak tolong member belikan kat karnival karangkraf aritu...so dptler novel2 nie...


dua-dua mmg best...simpan buat koleksi.....dan dgr ceritanya..novel terbaru Siti Rosmizah akan terbit april nie..utk tau lanjut klik kat SINI.

x sabar nak tggu....!!!


3 comments:

Kathy Tuah said...

sy pun dah baca sume novel dia..best kan?.tapi paling bagi kesan kat sy, novel pertama dia tu, iaitu Andai Itu Takdirnya ^^

fatin amalina husna said...

husna baca dah yang dua tuu.. novel ct rosmixah yg prtama andai itu tkdirnya..sentap habis..haha..

Asyifa Mustaffa said...

Khaty Tuah : kan..yg tu mmg best...

husna : btul2...klau buat filem msti gmpak lah...klah ombak rindu kut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...