"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, February 23, 2012

"Kreatif"nya Hazim !

Assalamualaikum, selamat sejahtera.... harapnya kehidupan hari nie lebih baik dari semalam, insyallah....diam x diam sekarang dah dekat nak penghujung bulan february, x lama lgi dah nak masuk bulan mac..kjap jer masa berjalan... dan diam x diam kiranya dah 3 bulan kami sekeluarga duk umh yg boleh kira baru la nie...hehe...

dan baru x baru pun...dinding-dinding umah dah ada yg kene conteng..! ada yg dah padam... skrng nie dah makin bertambah...!! penat lor ibu mcm nie...nie smua keje hazim ler....! bila " M " ibu jdi besar..mmg x der la nak bersihkan contengan-contengan tu....

kalau dpt kat tngan hazim pensel or pencil kaler kakak...mmg camni la jdinya........




nie sebahagian jer...ada lgi nie.... smua tmpt ada kesan contengan, kecuali ruang tamu n dapur saje x de....sabar jer lah....

sape nak tolong...? meh cni meh....nak buat sensorang mmg x larat, ambik masa nie...huhuhu....

dah la tu hai...nak ke dpur jap..nak tgk apa yg boleh dibuat tuk mnum petng hri nie....daaaaaa....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...