"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, February 28, 2012

"Teruja"

Assalamualaikum, selamat pagi....jumpa lagi...alhamdulillah masih dipanjangkan umur... anda bagaimana?? .. ok hari nie...nak citer skit perkembngan blog nie...sy "teruja" skit...almaklumlah...semalam ramai juga yg view blog yg x seberapa nie....blog biasa² je... x mcm blogger² pemes tu...hari-hari ada jer orng dtng berkunjung...."rumh kecik" sy nie..apa la yg adanya...ye x??

dari x de n3 lansung...pagi ni nak tunjuk carta skit....carta "matematik" sape boring tgok nombor-nombor..x yah tengok !!


semalam sahaja pageview blog nie - glamour skjap...! hehe... taulah orng lainnya p/view sehari beribu orng masuk...mcm Kak Azlita ke...Macm Pak Cik Mat Gebu ke...Mcm Ben Ashaari ke...( sy x nak bgi back link, nak tgok p cri sendiri...- ayat dengki...! hahaha...)


semalam smpi kul 10.00 tdi punya p/view...mekasih pada anda-anda yg sudi jengah blog nie ye...sudi-sudi la masuk ye......dah masuk tu...jgn segan-segan pulak nak klik iklan tang atas sekali tu ye..... mekasih....

p/s : nie sekadar coretan orng nak habiskan masa sebelum nak masak.....x tau nak buat n3 apa sbnrnya...^__^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...