"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Monday, April 2, 2012

Choclate Chip Cream Cake


Today punya menu utk minum petang......ini tiada bancuhan yg rumit...amat senang...sekali sekala sy perlukan "kesenangan" itu hehehe......, mana tak senangnya...tepung kek nie dah ready made ye....beli kat kedai bakery...

bawak balik rumah, cuma tambah air, minyak dan telur sahaja....sebenarnya ada macam² jenis tepung ada...yg ready madenya la...utk muffin ada...utk cez kek ada......saje beli nie..buat spare bila dah x tau nak buat apa sebenarnya........:)

sini x de disertakan resepi ye...sbb, mcm dah diberitahu tadi, ini tepung kek beli dah siap !!! kalau nak juga resepi kek choc, .......boleh refer SINI.....ada mcm² cara kek choc boleh dicuba......, hari nie sy malas bab nak sukat menyukat dan bancuh membancuh.........:) maka......gamba atas tulah hasilnya.........


2 comments:

Tina Othman said...

instant pun sedap kan =)

Asyifa Mustaffa said...

Tina : yup ! ... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...