"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Saturday, April 28, 2012

Lunch..! lagi² lunch !!

Hajat hati sebenranya nak blogwalking je....tp dah memandangkan hampir kebnyakan bloger tayang gambor makanan kan.......... sy pun nak tayang la jugak...ngeh3....dri x dak n3 lansung kan.... apa salahnya.... meh nengok meh apa yg disantap hidangan tengahri kami hri nie.....


Ikan talapia goreng berlada

Masak lemak pucuk manis


cencaluk penambah selera, en.asben yg membuat ramuannya smua...ikut citarasa dia......hehe...

ye..itu saje.....dah kenyang pun............Alhamdulillah........


5 comments:

Shahriah Abdullah Novelis said...

Assalammualaikum... masakan di atas kesemuanya adalah yang tersedap di dunia..... satu hari ni tak jumpa nasi... kecurnya....

Asyifa Mustaffa said...

waduh kak.Sha, yg trsedap di dunia? Hehe......klau tekak melayu mmg masuk la kak...klau orng yg lyan western tu......mmg x de la......ye kan....hehe...

aizamia3 said...

fuh.. menu.. boleh terliur tapi kusabarkan hati.. hikhikhik.. ;)

ummiaisyah said...

salam kenal assyifa...sedap2 menu awak ye...complete set plak tu..ngan gulai,sambal semua cukup! tak tahan...

ijayuji said...

Salam asyifa! cencalok akak tak pernah makan tp akak nak cuba makan :D sbb dulu2 pun akak tak makan budu bila dah ddk jauh dr mesia ni>>tak berapa jauh sbnrnyer jiran ajerr dghn mesia ehehe.. sume2 akak nak cuba, tempoyak pun akak tak pernah makan semalam baru buat tempoyak :D akak kalau mkn sorang2 cuma buat satu lauk jer utk suami jer akak buatkan 2 3 jenis.. Dumpling sedap tau! tp nak kena tanya suke minyak bijan atau tak? kalau tak minat minyak bijan ssh sikit kot nak terima kat tekak :D sbb chinese foods mmg byk guna minyak bijan, dulu2 akak tak suke bau minyak bijan, tp lama2 dah jadi suke pulak dgn baunya :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...