"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, April 19, 2012

Hasil Pinjaman !!!!



tebalkan ?





bila nak abis nie......






susahnya nak abiskan....




ada sesape yg nak tolong bantu ?




abiskan ketebelan nie semua....





memang susah la nak abiskannya.....






sampai ujung tahun pun lum tentu dapat abiskan nih !!!






ada yg nak x ??







ishhh3....mana boleh....sy yg pinjam nie tau....






nak jugak ??







mana boleh......







kenapa ???






sebabnya......




sebabnya........





ini la sebabnya.....






 
 ini lah hasil pinjaman sy....keh3.......bila la nak abis nie.....pinjam dri kawan adik sebenarnya....pinjam banyak² cmnie...mcm bnyk masa nak bacanya, smua nie dipinjam seminggu yg lepas...dan baru sebuah buku habis di baca.....masa terluang x brapa nak ada........

Jom membaca......bukan menyoping ye !!! ngeh3.....


5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

errr.....?

Ummiakid @ lily said...

Grrrrr...tipah tertipu baca entry kamu Syifa....gigit kang..!

Asyifa Mustaffa said...

Mrs Eady : ??

kak Lily....hehe....

aizamia3 said...

bila dah hadap novel2 tu ralit jadinya..

Asyifa Mustaffa said...

btul tu..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...