"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Sunday, April 22, 2012

Lunch today.....

Alhamdulillah.........selesai sudah menjamu selera...menu biasa saje hari nie....


masak lemak pucuk ubi campur tempoyak


cencaru bakar + air asam


sekadar penambah hidangan....telur asin

jadilah menu yg simpel sahaja..........


jemput cuci mata.............^__^


12 comments:

Kak Noor said...

Salam perkenalan daripada Kak Noor.

Sedap.....nye Shifa. Kalau makan ramai-ramai lauk macam ni, mau tambah dua tiga kali. Kadang-kadang lauk macam ni yang membuka selera kita berganda-ganda. Kak Noor dah follow Shifa.

Asyifa Mustaffa said...

lauk biasa je kak.Noor.....tq.

Qasey Honey said...

slm ziarah dan slm pkenalan...alahai sedapnya semua lauk2 tu...tu yg cepat2 dtg...sesekali mkn lauk kg mcmni pasti btambah selera dan btambah jugak nasi dipinggan...hihih...sila la follow blog QH pula...

ady said...

as-salam
salam ziarah..npk gambar pun dah tahu kesedapanye..suka dgn lauk2 macam ni..

mokwo® said...

salam syifa...huhu lauk2 biasa2 gini tak leh makan hari2 nanti mokwo tak hingat dunia...memang sedap2 semuanya..mokwo sukah!

dapurmerahibu said...

asyifa, semua yg terhidang ni sedap2 belaka..cantik tul warna telur asin tu..

mama sara nur said...

assalam
salam ziarah kenal2
lauk pauk yg menyelerakan semuanya...sedap

Rohah said...

Salam Asyifa,
Waduh..mantap sekali lauk pauknya, sedap jgn cerita..makn sepinggan jadi 2-3 pinggan..

Asyifa Mustaffa said...

terima kasih semua...tq sudi dtang ziarah....^__^

hazila said...

Salam,
Dah beberapa hari teringin nak makan masak lemak pucuk ubi. Tengah berkira kira nak buat ke tidak ni....

zila 4ever said...

alahhaiii sedapnya..dh lama x mkn msk lemak pucuk ubu..ikan tue pun sedap..mmg kecur..sesgat nie..:)

Asyifa Mustaffa said...

Hazila : Silakan ler buat...sy sbb da lama x makan....tu yg rasa nak sngt tu...

Zila :mmg smua pembuka selera buat body pun jadi makin bam²....hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...