"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, April 10, 2012

Ariana's story suka-suka giveaway

Assalamualaikum...selamat pagi...salam sejahtera...pagi-pagi hari sudah join GA...:) jom join...mudah saje GA nya..kalau ada rezeki insyallah dapat...kalau x...x de la ye.........pada yg nak join...sila klik banner kat atas nie ye...tarikh akhirnya Jumaat 13 April 2012 jam 12.00 a.m ok...kejap jer....

syarat pertama n ke dua sudah...ini syarat ke 3...tempat percutian. Tempat percutian sy yg x dpt dilupakan di PULAU KAPAS, Terengganu....hehe..itu ler 1st time pegi becuti ke pulau...masa tu,  anak 1st baru berumur setahun lebih...so..ok la nak bwak anak ke pulau kan.....skrng anak dah 3...bnyk brang nak kene angkut...so leceh le.....nak naik bot segala bagai....tp mmg best la becuti ke pulau......rilex je.....:) Yg paling cntik dan x dpt dilupakan kat c2...sebab pasirnya yg halus, mmg cantik...nmpk bersih...sesuai la pun kan diberi nama Pulau Kapas...sebab pasirnya seperti kapas !, tenang, nyaman dan mendamaikan......!!

Itu saje...berminat nak join ? silakan.............:)


3 comments:

ariana said...

salam kenal..akak pun x pernah sampai ke P.Kapas walaupun dok Pahang je..huhu
Timekasih sudi join..good luck..

Asyifa Mustaffa said...

TQ sis...insyallah kalau ada rezeki...:)

h A n Y s said...

Gudluck~ by the way, jemput join GA saya jugak jom..nak due dah.. hee~
@
http://trio-fabulous.blogspot.com/2012/03/tri-fa-wardrobe-1st-anniversary.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...