"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, May 10, 2012

Apam pisang yg x brapa nak gebu


Jemput tengok dulu apam pisang yg x brapa nak gebu nie....huhuhu...since blik bercuti nie...segala macam bende yg dimasak x brapa nak menjadi lak nie....hadoi la....

Rabu smlm, masak lemak labu.....lansung x bole nak makan...! tensen gue...!! mana tdknya...santan ku udah basi...!! ditinggalkan lam esbuk tu...~ ahad balik hari tu, perasan la semua brang dlm fridge tu mencair je..ingtkan ok je santan tu....sudahnya...selesai masak...dan di rasa...mak ai..! masam bebenor...mmg wajib buang je lah...sungguh membazir........

Isnin pulak buat kek doyan ~~ sbb dpt doyan sepeket...juga x menjadi !! x masak tang tengahnya......, pagi selasa pulak buat lepat..... lembik pulak kuihnya.......apa masalhnya ntah ler...!!!

haru biru di buatnya mnggu nie..........!! sabar je lah......n pagi nie..try ler buat apam pisang nie..... pun x brapa nak gebu...hahaha.....gelak tuk diri sendiri....

x nak lah tulis resepi....majuk dah...!! resepi sy ikut kat blog CMG...sape nak nengok bole le refer c2 ye... 


6 comments:

Qasey Honey said...

xpe Syifa jgn geram2 n sedih2 yer...biase la kadang ape yg kita buat mjadi...kadang x...sma la ngn QH ni...

dh ok dh tu QH tgk apam tu...

zila 4ever said...

he he heee dh x yah majuk2..kira ok ler apam tue,,asal sedappp :P

Asyifa Mustaffa said...

QH : ok la apamnya...rasa tu ada...cuma x gebu jer...

kak Zila : majuk skit jer....feel nak buat kuih x de sbnrnya kut....

Gee® said...

Salam ziarah Dik,
waaa....sedapnya apam pisang... nak 2 ketoi

Shahriah Abdullah Novelis said...

Salam dear.. gebu ke tak gebu tu belakang cerita.. yang bestnya.. memang sedap! masuk mulut tak cakap apa dah! sedap!

Asyifa Mustaffa said...

K.Gee : tq..

K.Sha : W'salam k.Sha...op kos le msuk mulut x ckp apa dah...hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...