"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Wednesday, May 30, 2012

Biarlah gambar berbicara....

tengok gamba jer ye........ nak cepat nie.x sempat nak menulis........^__^




















yehhhh ! 1 Malaysia.........dah kenyang !!! jom balik !!! ^___^


8 comments:

Bicara Kak Noor said...

salam syifa,mesti sedang jenjalan dngn anak2 ni apa2 pun selamat bercuti dan jenjalan jangan lupa balik umah dah lah heeeee

tun_telani said...

sedapnye makan mcD.. kt bintulu xde mcD.. huhu

Nieza said...

wahh ni hari gantung periuk belanga ke ni?...suka bebudakx2 tu yer dpt mkn mc D..:)

Shahriah Abdullah Novelis said...

AlooOOooo Momei momeinya... cutenya!! gerrrrammmmmmmm heheheehhe

Kakzakie said...

Wah... adik pandai buat 1 Malaysia ye.. siap kecikkan mata lagi. Cutelah:)

Papa Mifz said...

salam kenal...

berselera sungguh tgk mereka makan...:)

aizamia3 said...

way.. seyes.. ai jeles.. rasa dongki pun yo.. sebab ai tak dapek laei makan M tu.. huhuhu..

Nur-nba said...

Nak sikit.. Bersungguh anak akak makan.. :D.. comelnya dia.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...