"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, May 15, 2012

Biru mata hitamku !!

Meh cuci cuci mata jap ye 



cantik kan....!!! sungguh mabeles  !!!




kalau semua nie memenuhi ruang dapur ku.....
mmg la....x tau nak ckp apa....
tp kan...kalau semua hijau.....mmg dah lama dah nie...
sbb lgi suka kaler hijau !




semua nie kan...copy gmbar dari SINI.

saje share coz sy peminat tuppy yg tegar !! hehe...

dah petang² nie mata pun cam letih kan....tgk la gmba tu ye.....


11 comments:

Ucu Faridah said...

bilalah dpt barang2 biru tu...dah lama x menyoping kt tupperware

Bicara Kak Noor said...

akak pun pemimat tegar jugak tupperware ni penuh satu lemari hahaa

Asyifa Mustaffa said...

kak ucu : kan....brang tupperware mmg best !

Asyifa Mustaffa said...

k.noor : sama la....yg x pakai pun ada lgi.......klau dah suka nak buat cmne kan....tp mmg berbaloi pun......

Asmah Yusof said...
This comment has been removed by the author.
Asmah Yusof said...

Salam kenalan syifa...sama la kita..kalau tgk katalog tupperware tue..mata pun blink2...mcm semua nak beli....tp kn tgk harga n budget dl..hheheehe

syafisyifa' said...

cantiknyeeeee...suka sgt kat tupperware

Asyifa Mustaffa said...

Asmah : btul2...nak beli kene tgk budget juga...tp kdang x tahan jugak...selali 'terbabas'...hahaha...


Syafisyifa' : sama la kita...hehe...

ogyep yummy mellow said...

marbeles... RMnya punmarbeles gak...hehehhe

ogyep yummy mellow said...

marbeles... RMnya punmarbeles gak...hehehhe

Asyifa Mustaffa said...

ogyep : klau tuppy M'sia pun rm nya mabeles...! ini kan pula luar negara punya...lgi tambah² mabeles....!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...