"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, March 27, 2012

Blogger new look ??

Assalamualaikum...selamat tengahari...buka blog hari nie..ada mcm pelik skit...walaupun x berubah apa-apa..tp dpt iklan dri blogger.com....katanya blog nak betukar april nie.....ohhh...tidakkk...nak bertukar camne lak tu...?? adehhh...jgn ler mcm² pulak...yg skrng nie pun dah dikira "mesra alam" dah..hehe....dah nak jadi cam pesbuk pulak dah....sesuka hati jer nak new look !!! tau ler bende nie free kan.... nmpk x cam pic kat bawah nie ??



tp kalau bertukar ke arah yg lebih baik tu pun...x kisahlah...janji senang menggunakan semua function dlm blog nie...

kalau klik upgrade tu bertukar jadi cmne ye ?? x brani pulak nak tukarnya...biorler die bertukar sndiri kan.....

pssstttt........petang nie cam nak buat kuih keria la....sbb ada ubi keledek beli kat pasar ari tu.....insyallah la kut...kalau rajin....hehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...