"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Thursday, March 1, 2012

CUCUR LEMAK MANIS LAGI !!

Assalamualaikum selamat pagi dan salam sejahtera.....dah sarapan?? kalau belom..sila bersarapan ye..jgn tnggl sarapan, x elok utk kesihatan !

ok, kita di bulan 3 tahun 2012...kejap jer kan...nnti diam x diam..dah smpi hujung tahun pulak...alahaiii..cepat betul masa berlalu...dunia akhir zaman....

Alhamdulillah, pagi nie sempat lah siapkan hidangan sarapan yg x seberpa utk anak²...bujang 2 orng tu..nnti bangun tido taunya nak makan jer....tambah² hazim....asal celik mata jer tujunya ke dapur dulu cri makanan.....

Yang ni...cucur susu lemak manis.....resepi sama mcm yg mula-mula buat hari tu, cumanya...yg nie sy tambah kelapa muda....lagi lemak ler rasanya....:) 


nak resepi nie ? masih sama juga.... boleh tgk SINI , sedap tau....rugi kalau x cuba...kalau dah cuba n rasa x suka tu...mybe tekak kita x sama lah rasanya kut...yg penting...anda cuba....:)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...