"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Friday, March 30, 2012

My Collection !!

Meh-meh datang cni, cuci-cuci mata jap...nie dah tghari nie kan..sure ramai yang ngantuk² tu kan...meh layan gamba² nie...hobi baru nie...baru x baru pun..dah lama gak...tp kira baru wujud la dlm blog nie.....nie la antaranya...keychain yg mnjdi koleksi...ada yg guna ada yg tdk...saje buat smpnan...

ini dari Turki, adik bgi masa dia pgi keje kat sana...2 thun yg lepas kut dpt ni.
nie asben dpt, kwn dia bgi....mmber dia bru blik dri Bkt Tinggi,Indon

ini dari sedara yg g mlancong ke Hong kong.








ini menang GA thun lepas...1st time u i mnang GA...suka sngt...:)



nie dari tupperware...sbb minat yg amat sngt kat tupperware....smpi kan keychain yg kcik nie pun nak jugak....

Ini la antaranya...nnti kalau rajin nnti i tepek lagi gambor keychain kat cni yek...! buat masa nie..yg nie jer dulu...cuci mata eh..........daaaaaaaaaaaa....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...