"Semulia-mulia manusia ialah orang yang mempunyai adab yang merendah diri ketika berkedudukan tinggi, memaaf ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik Marwan

Tuesday, March 6, 2012

My encem little boy besday !!!!

Sudah 2 tahun anak ibu....selamat hari lahir my dear.... semoga membesar dengan sihat ! jadi anak yg soleh...insyallah.....walaupun dah 2 tahun....masih lagi ibu teringat saat² nak melahirkan Hazim....alhamdulillah saat nak melahirkan Hazim tu...mudah sngt....berkat surah Maryam yg ibu selalu amalkan... sbb x nak sakit mcm nak lahirkan abng Hadif..:) 

Ibu ingt lagi tarikhnya, 6 Mac 2010, pukul 7.00 a.m...Hazim selamat dilahirkan....pagi nak bangun subuh...antara jam 6 lebih..ibu bngun ke toilet ( masa tu dah admit dah...) rasa sakit sngt...doc dtng cek, n tgk dah bukak 7 cm...jam masa tu 6.45 a.m..... sepantas yg mungkin nurse tolak ke labour room... dia orng angkat atas katil....masuk air..x sempat pun masuk ubat utk asthma... x lama pas tu tepat jam 7.a.m ...Hazim pun x menyempat nak tgk dunia kan.....hehe....,  mmg pantas smua yg berlaku... ibu pun x sangka....rasa sakitnya pun x lama...alhamdulillah....

dan selama 2 tahun nie juga Hazim mcm kakak juga...fully breastfeed...alhamdulillah....semoga sihat selalu sayang....membesar jadi insan yg berguna....ibu akan sentiasa doa yg terbaik utk anak² ibu....

Muhaammad Hazim Ikram
D.O.B : 6 March 2010
7.am 

ni masa Hazim dah mula meniarap...

gaya Hazim yg paling "mahal" masa meniarap....Hazim suka buat mcm nie....:)

 nie gaya Hazim bila dah duduk....^__^

masa nie dah mula nak berjalan... tu pun semakin lasak...! smpi la skrng....


ini...gambar raya 1st Hazim....tahun 2010...

time nie....Hazim dah pandai jalan.... x nak sngt kene dukung....asik nak bejln...yela..orng bru dpt "kaki" la katakan.....

yg nie the latest Hazim....suka berebut psp dgn abngnya....

semoga membesar jadi insan yg cemerlang di dunia dan akhirat....Ibu dan ayah akan sentiasa medoakan yg terbaik buat Hazim, Athirah dan Hadif...semoga cemerlang menjadi anak yg soleh dan solehah...insyallah......

Selamat Hari Lahir....^__^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...